رویداد آنلاین و رایگان داستان نویسی و رعایت اصول نویسندگی - پنجشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۲، ساعت ۲۰
برندگان مسابقه داستان نویسی یلدای ۱۴۰۲ مشخص شدند! هم‌اکنون می‌توانید آثار برندگان را مشاهده نمایید.

ظهورِ حقیقت به بهای سرقت

نویسنده: ریحانه بهادری جهرمی

دست پدرش را محکم تر از قبل فشار داد. اماّ خودش به سمت جلو حرکت کرد، پدرش او را باز هم به سمت خودش کشید، دختر بچه به پدرش گفت: بابا خیلی دوست دارم توی این خانه را ببینم، امّا… امّا میترسم. پدرش گفت: دخترم پلیس ها همه داخل این خانه هستند تا موضوع سرقت رو برسی کنند اینکه ما بی دلیل و بی جهت داخل این خانه شویم اصلا کار درستی نیست، بعدشم دخترم نترس من کنارت هستم. امّا او آرام و قرار نداشت انگار شده بود مثل عروسک کوکی که کسی مدام کوکش را فشار میداد،همینطور که دستش در دست پدرش بود به این طرف و آن طرف میجهید. پدرش که دیگر حوصله این عروسک کوکی کنجکاو را نداشت گفت: دخترم بیا بریم، گفتی فقط یکم بیینم و بریم، الان یک ربع شده که ما اینجا ایستادیم، مامانت هم حتما تا الان نگران شده، بیا بریم.
دختربچه سرش را پایین انداخت مثل عروسک کوکیِ خسته و ناراحتی که باتری اش تمام شده همراه پدرش راه افتاد. دختر بچه در راه سکوت عجیبی را پیشه کرده بود، نه دیگر مثل قبلا از پدرش میخواست تا برایش شعر بخواند و نه دیگر از خاطرات مدرسه اش تعریف می‌کرد. انگار فقط و فقط داشت فکر می‌کرد. پدرش هم فکر می کرد، به اینکه چه چیزی ذهن دخترش را مشغول کرده است؟ سرقت در آن خانه؟ یا پلیس های همیشه در صحنه حاضر؟ یا ترس از این اتفاق؟
ناگهان روبه دخترش کرد و گفت: دختر قشنگم یک وقت نترسی ها! خانه ما امنِ امن است.اگر دزد ها به سمت خانه مان هم بیایند خودشان با پای خودشان فرار میکنند و قاه قاه خندید. امّا دخترش فقط لبخند زد انگار که از شدّت غرق شدن در فکرش حتی صدای پدرش را هم نمی شنید. البته تیر پدرش این بار به سنگ خورده بود، چون دخترک تا خانه شان تنها و تنها به آخرین جمله آرامش بخش پدرش فکر میکرد: نترس دخترم من کنارت هستم:)

 

* این داستان بدون هیچ ویرایش و تغییری و کاملا مطابق متن ارسال شده توسط نویسنده می باشد.

نویسنده: ریحانه بهادری جهرمی
وضعیت حق نشر:

وضعیت حق نشر:

حق نشر این نوشته برای داستان نویس نوجوان و نویسنده آن محفوظ است.

3 نظرات

  1. Avatar
    زهرا می گوید:
    15 مرداد 1401

    زیبا و دلنشین فقط
    کمی ناهمگونی در قلم داشت. موفق باشید

    پاسخ
  2. Avatar
    فاطمه می گوید:
    15 مرداد 1401

    زیبا بود 🌹موفق باشید

    پاسخ
  3. Avatar
    ارغوان می گوید:
    4 مرداد 1401

    بسیار زیبا👌🏻🌸موفق باشید

    پاسخ

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *