اطلاعیه: بسیاری از بخش‌ها و امکانات وب‌سایت داستان نویس نوجوان در حال بازطراحی هستند و قابلیت دسترسی به آن‌ها وجود ندارد. برای اطلاع بیشتر از وضعیت این نگارش، بر روی علامت تعجب عبارت نسخه آزمایشی کلیک نمایید.

نسخه آزمایشی

نسخه ۱.۰: رونمایی از نسخه آزمایشی داستان نویس نوجوان

نسخه ۱.۱: معرفی مسابقه تابستانی ۱۴۰۳ و تغییرات جرئی دیگر

نسخه ۱.۲: انتشار نسخه جدید صفحه اصلی مجله داستان نویس نوجوان

نگارش 1.24
17 شهریور 1403

هنگامی که به نیکان پیوستم

نویسنده: نازنین نیکیان

هنگامی که به نیکان پیوستم و چیزی از من به جز چند کتاب و کاغذ و قلم نماند و نوشته‌های من نشان دهنده احساسات و عواطف من بود، بدانید که تک‌تک نوشته‌های من، از اعماق وجود من بوده است؛ از اعماق دریایی طوفانی، که به ظاهر آرام است و فقط خویش می‌دانم که در پس این آرامی، چه فریادی بوده است؛ من نامش را می‌گذارم سکوتی از جنس فریاد…
هر سخنی که نوشتم، هر داستان عاشقانه و پند آموزِ من، دنیایی حرف در هر جمله‌ی آن‌ها بوده است. واژگانی که برای رقص برگزیدم، قطعا لیاقت این را داشته‌اند تا در آغوش سپید کاغذ، استعداد رقاصی خود را به نمایش بگذارند.
هر نصیحتی که برای شما به جا گذاشتم، در پشت آن‌ها بسیار تجربه و درس زندگانی‌ست.
هنگامی که مرا به آغوش خاک سرد سپردند این را بدانید که ذهن و قلب من مملو از سخنان و داستان‌های عاشقانه و پند آموزی بود که فرصتی برای نوشتن و مکتوب کردن آن‌ها را نداشتم. آه اگر عمر من به اندازه عمر خورشید و ماه و فلک بود، هزاران نوشته مکتوب می‌کردم تا آیندگان با خواندن آن‌ها مرا به یاد آورند.
از همان ابتدایی که خویش را شناختم گرمای نوشتن و عشق به ادبیات در وجود من بود و به راستی که عشقِ به نوشتن مرا در خود غرق کرده است.
من به عنوان یک نویسنده که خالق چندین داستان بوده است و هزاران عاشق را به هم رسانده و هزاران عاشق را از هم دور کرده و پایان تمام داستان‌های عاشقانه و معنی تمام نگاه‌هایی که به ظاهر عاشقانه هستند را می‌داند، آرزو می‌کنم و این را از اعماق وجود خویش از خدای تعالی تقاضا دارم تا آیندگان از من به عنوان نویسنده‌ای بزرگ و با روحیه قوی یاد کنند و داستان‌های من که زایید‌ه‌ی قلب و ذهن من است برای آیندگان دلپذیر و پندآموز باشد.

* این نثر ادبی بدون هیچ ویرایش و تغییری و کاملا مطابق متن ارسال شده توسط نویسنده می باشد.

نویسنده: نازنین نیکیان
تصویر وضعیت حق نشر:

وضعیت حق نشر:

حق نشر این نوشته برای داستان نویس نوجوان و نویسنده آن محفوظ است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند. *