رویداد آنلاین و رایگان داستان نویسی و رعایت اصول نویسندگی - پنجشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۲، ساعت ۲۰

دوست من گذشته

نویسنده: مبینا یگانه

“به نام خدا”
سلامی به آینده..سلام دوست من،من نیامده ام تا تو را نصیحت کنم زیرا خودم هم مثل تو هستم نیاز به اهمیت و خیلی چیزهای دیگر دارم، حال و روز دنیای من درحال حاضر بخاطر یک بیماری عجیب خوب نیست حتی دکتر ها هم از او خسته شده اند ولی ما نا امید نیستیم آینده ای برای ما وجود دارد پس امیدوارم و با تمام مشکلاتی که در جهان و کشورم وجود دارد می جنگیم..می خواهم حرف های اطرافیانم را که برگرفته از تجربه و منطق است را با تو به اشتراک بگذارم.. امیدوارم حرف هایشان بتواند شعله امیدت را بیشتر کند و تمام وجودت را دربرگیرد..
دوست من،اکنون که این نامه را می خوانی من جزئی از گذشته هستم حس قدیمی بودن تمام وجودم را فرا گرفته ولی دوستش دارم چون من نیز گذشته ای دارم و او را از آینده ای که ندیده ام بیشتر دوست دارم.. همانقدر که دلتنگ گذشته هستم دلتنگ آینده نیز هستم آینده ای که تا به آن نرسم متوجه اش نمی شوم..،دوست من درآینده،تا می توانی خوب زندگی کن از تک تک لحظات زندگی ات لذت ببر اگر کاری را انجام نداده ای نامهٔ من را نصفه رها کن و به سویش برو و اگر برای انجامش دیر شده است غصه نخور کار های بسیاری برای تو وجود دارد
درون همهٔ ما نیمهٔ پنهان بسیاراست شکوفه های درونت را شکوفا کن و باغ دلت را بزرگ و بزرگ تر کن.
سالم زندگی کن از بدنت به خوبی نگهداری کن او نزد تو امانت است مراقبش باش تا مثل من حسرت نخوری،قطعا با همین بدن اشتباهات بزرگ و کوچکی را مرتکب شده ای،از آن ها درس بگیر تکرارش نکن بلکه از کنارش رد شو، هیچ گاه خودت را لایق حرف های منفی ندان تو لایق بهترین ها هستی قوی باش و به حرف هایشان گوش نده.
علاقه ات را دنبال کن، بگرد و استعداد های پنهانت را پیدا کن به وقتش زمان شکوفا شدن تمام گل های قلبت فرا می رسد تا آن زمان نا امید نشو..خودت تکه پازل های زندگی ات را کامل کن.
خانواده ات را فراموش نکن شاید فکر کنی پیشرفت و موفقیت کنار آن ها بیهوده است و تو نمی‌توانی به آنچه که می‌خواهی برسی اما تو نباید به همچین چیزی فکر کنی چون تو آنقدر قوی هستی که سخت ترین مانع ها هم روزی در برابر تو نرم خواهند شد پس با دید مثبت به حرف هایشان گوش ده‌
دوست من آینده خوب زندگی کن،خوبی کن و دنیای ما را جایی مملو از آرامش ساز،باغ های پنهان را آشکار ساز خوب زندگی کردن را برای تمام آیندگان تبدیل به یک عادت کن.
تو می توانی بهترین باشی حتی اگر نتوانی به خیلی ها ثابتش کنی..اینو به یاد داشته باش تو بهترین هستی.

 

* این نثر ادبی بدون هیچ ویرایش و تغییری و کاملا مطابق متن ارسال شده توسط نویسنده می باشد.

نویسنده: مبینا یگانه
تصویر وضعیت حق نشر:

وضعیت حق نشر:

حق نشر این نوشته برای داستان نویس نوجوان و نویسنده آن محفوظ است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *